بازیهای فعال برای کودکان
بازیهای فعال برای کودکان
95,000  تومان
وضعیت: موجود

بازیهای فعال برای کودکان

عنوان: بازیهای فعال برای کودکان
کد:
  • نویسنده: محمد دادرس، سارا کشکر، حمید قاسمی

ناشر:

آونگ


قطع:

رقعی


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

135


نوبت چاپ:

2


شابک:

9786009396849


تیراژ:

250


سال:

1401

چکیده :

بازی‌ها عجیب‌وغریب شده است. کودکان ساعت‌ها در جلوی کامپیوتر می‌نشینند و بازی می‌کنند. آن‌هم با موجودات خیالی و عجیب و دایناسورهایی که انسان از دیدنشان وحشت می‌کند. تمام اوقات کودکان امروز در کلاس‌های ورزشی، هنری، درسی و ... می‌گذرد . پس جای بازی آزاد کودکان کجاست؟

حالا که محکومیم تا در فضای کوچک آپارتمان زندگی کنیم و ترس از خطرات محیط، محافظت و مراقبت ما را از کودکانمان افزایش داده است، و در نتیجه فعالیت‌های آن‌ها محدود شده است، پس بیاییم در همین محدودیت‌ها به فکر حرکت و شادی کودکانمان باشیم.

ما کودکان دیروز، با این هدف که سعی کنیم لبخند از روی لب‌های کودکان زیبای امروز محو نشود و بتوانند بدوند، بجهند، بازی کنند و شاد و سلامت باشند، تصمیم به نگارش این کتاب گرفتیم. اما محتوای این کتاب را با تمرکز بر میهمانی‌ها و جمع‌های کودکانه تدوین کردیم. چون امروز شاهد آن هستیم که والدین برای سرگرم کردن جمع کودکان با مشکل مواجه‌اند و به همین جهت مجموعه‌ای آماده شد تا والدین با استفاده از آن بتوانند حرکت و شادی را به جمع کودکان خود بیاورند.

امیدواریم مجموعه بازی‌های ارائه‌شده در این کتاب مورد استفاده خوانندگان، به‌ویژه والدین و مربیان مهدهای کودک و سایر علاقه‌مندان قرار گیرد.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT